Ny style

Tja
Shoo allihopa jag får köra en ny style här på bloggen lite kul liksom....
Skolan i dag känndes som om att den bara var någon timme men skönt och komma hem efter bara synd att man fick halsbränna av soppan :(
Men viktigast av allt (enligt Malin Carlsson) är att hon fyller år i dag så JIPPIE! HURRA! HURRA! HURRA!
Jahopp jag får ju köra en ny signatur också så här kommer den DARODAMDAMDAMDAAAA!
Tja
Shoo allihopa jag får köra en ny style här på bloggen lite kul liksom....
Skolan i dag känndes som om att den bara var någon timme men skönt och komma hem efter bara synd att man fick halsbränna av soppan :(
Men viktigast av allt (enligt Malin Carlsson) är att hon fyller år i dag så JIPPIE! HURRA! HURRA! HURRA!
Jahopp jag får ju köra en ny signatur också så här kommer den DARODAMDAMDAMDAAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0