Blogg kväll :D:D

SHALLO

Nu böjar The blogg night:D

Här ska jag sitta o blogga hela natten har jag bbestämt och varenda gång det loggar in nån
på msn så kommer det ett inlägg hoppas nån kommer läsa:D:D

Jaha nu ska vi se hur en lördag ser ut för Kewin Hallengren Hindgren

  • Börjar med att jag vaknar av att mamma kommer upp för att hon ska i väg o jobba

  • Sen ligger jag och drar mig i typ 20 min lr nåt

  • Sätter mig vid datan o klär på mig o sånt tar typ 30 min eller en timme

  • Sen ropar pappa på att jag ska äta frukost

  • Sen går jag upp Sitter vid datan Sitter där tills pappa frågar om jag ska med o vac hunden

  • Sen borstar jag tänderna mm

  • Sen åker vi

  • Sen så kommer vi hem gör jag lite olika 

  • Sen får min knäppa hjärna för sig att cykla med mersan(cp cyklen) upp till  veinge 

  • Men när jag e uppe i veinge så e mina ben uppskärda på cyklen

  • Sen e jag med MALIN o dom 

  • Sen äta mat o titta på film hemma 

  • Sen sätta sig o hitta på "The Blogg Night"

Jaha detta är en vanlig ledig dag i Kewin HH:S liv

Oj denna blev lång ses vid nästa inlägg




S.P   L.B   A.S   A.K  M.B   C.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0