TT

Hej

Ja i dag var det skolan :/ snöbolsskrig:C.

Jag fattar mig inte på tjejer i bland, typ ala tjejer vill ha en sportfåne eller nåt (ta inte illa upp men jag tycker det e så här) men tänk om dom blir rika så kanske odm tjänar PENGAR men titta på ex Bill Gates han upfann Microsoft och är nu världens rikaste människa med sina 50 miljarder dollar. O vad fick han PENGAR (handlar om PENGAR dfr skriver jag det med stora bokstäver) i från JO just det´från att sitta frmför en dator o han e rikare än ALLA sportfånar så tänk sen när typ jag om jag skulle bli så rik då skulle dom mer COOLA tjejerna vilja ha en men vfr inte nu vem vet som typ malin c o s är inte i hop med typ sådana mer opopulära killar i klassen som JAG.

Jaha ska väll in på bdb nu.
Fick ny datasladd i dag min laddare var ju sönder så nu har jag en ny.

/KFEOVAVDN


Kommentarer
Postat av: Malin

"...dom mer COOLA ( <---kolla COOLA står det! ) tjejerna vilja ha en men vfr inte nu vem vet som typ malin c o s är inte i hop med typ sådana mer opopulära killar i klassen som JAG."



Höhö, du tycker jag och malin s e coola :)



Men varför måste man alltid ha den "coolaste?"

Jag menar, det finns jättemånga tjejer, och killar som tycker precis som du. Jag har inte alltid varit den som varit den "coola", utan också varit kär i den "coola"...

I dem mesta fall är det ju så att man vill vara ihop med den "coolaste" för att den är just det, cool.

Man ska vara kär i någon för man tycker om den personen, inte för den är "cool"!

2009-03-16 @ 20:16:07
URL: http://maliinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0