Shoo

Shoo

Som ni ser så ville jag ha detta temat på min blogg.Hade ett annat innan men sket i det.

Idag var jag med MALIN. Ohhh längtar tillbaks till Ikas mocka rutor(toror det stavas så) muums.

Vi tittade på film hoss Fredde innan med någon konstig (kom inte i håg vad den heter) men den handlade om en kille som var rätt fattig o hade en kompis/bror som kom till landet och han var väll rätt rik sen så killen som var fattig han är en sådan som hittar vrak och sådant.Så när denna broren/kompisen kommer så får de låna typ deras pappas båt.Då åker dom ut och letar efter skatter så hittar dom ett plan som har störtat i havet och det är fullt av cokaine så blir det en spännande kamp mellan han som äger cokainet och den fattige. sen tittade vi på nån annan rolig film.

Nu någon dag i veckan så ska vi köpa nya fiskar.Jag får välja:P

Jaha nu e jag trött byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0