OJOJ

Hej

Måste bara säga en grej jag gjort fel.På mitt inlägg listor!!! Så står det '' Har du varit otrogen'' och svaret e ja jag hade 9killar samtidigt i fklassen o DET är INTE JAG!!! Det var Hon som jag snodde listan av MALIN CARLSSON!!!!!!!  

Tittade på Navy cis innan men sket i det var sååå trött så jag Gick upp i stället. Men när jag tittade på ncis så kom hanhär upp http://www.youtube.com/watch?v=60og9gwKh1o  så kom jag på att jag ska titta på den o det tog ett gävla tag men fick till det till slut och det är O-Zone med Dragostea Din Tei som är låten i den.

Sen så var jag med miss M i dag. måste göra läcan med.

Saknar min tele !!!!!!!


Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0