NANANANA

Hej

Vi kom 2:a i innebandy matchen förlorade mot våxtorp.Men kom bra till ändå VEINGESKOLAN ÄGER säskilt femmorna.

Detta kommer nog bli ett litelängre inlägg.

VFR jag hatar att ha fler än en Kevin i 5:an: Jo för att nu så om någon säger Kevin så är det ALLDRIG till mig så varje gång någon säger kevin i femman så lyssnar jag inte längre för det e ALLDRIG till mig det e bara till f***ng Kevin E hatar det typ när man sitter i bussen o den framför ropar Kevin. De känns som om jag inte finns tillochmed när jag sitter på lektionerna så om bara jag har uppe handen så säger läraren typ jaha ingen som kan det går till såhär.....

Alla vill bara ha hjälp av mig snart ska jag inte hjälpa någon f*****  j**el jag ska bara sitta ensamt i ett hörn... Oj just det det gör jag ju redan alla vill ju bara ha min hjälp det känns som om jag e någon sårts spring pojke åt alla att jag ska lösa allt som går fel o det e det jag e till för för sen så när jag har hjälpt en jo då då e man f*****t kaxig eller i början innan jag gör nåt så frågar jag om man vill nåt ja då e man kaxig som fan

men det finns 5  människor som återupplivar mitt liv MALIN BJÖRKMAN, PER SJÖSTRÖM,SANDRA PALMKVIST,ANNA SANSEVERINO OCH LINUS BERNTSSON


pallar inte mer

/////// KEVIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0