Mer listor!!!!!

Hej kommer med ett inlägg senare efter detta lägger in lite listor alltid kul :):)


1. Var är din mobiltelefon?
Bredvid

2. Var är din andra hälft?
Poff

3. Ditt hår?
Typ lite mörktblont

4. Din mamma?
Genevad

5. Din pappa?
Genevad

6. Det bästa du vet?
Jag

7. Din dröm inatt?
Knäpp

8. Din dröm/ditt mål?
Rik

9. Rummet du är i?
Mitt

10. Din hobby?
Weightpulling o skytte vad trodde du :)

11. Din skräck?
Smärta

12. Var vill du vara om 6 år?
Närvarande

13. Var var du igår kväll?
Hemma

14. Vad är du inte?
Trött

15. En sak du önskar dig?
Ny telefon

16. Var du växte upp?
Genevad

17. Det sista du gjorde?
Skrev

18. Dina kläder?
Svarta

19. Din TV?
Tyst

20. Ditt/dina husdjur?
Katter and a dog

21. Din dator?
HP 550

22. Ditt humör?
Irriterad

23. Saknar någon?
Ja

24. Din bil?
Räknas en trehjulig cykel isåfall blå.

25. Något du inte har på dig?
Hatt

26. Favoritaffär?
ÖoB Typ eller 3

27. Din sommar?
Lugn

28. Älskar någon?
Ja

29. Favoritfärg?
Grön eller töd

30. När skrattade du senast?
Idag

31. När grät du senast?
Idag



1. Är du döpt efter någon?
Stig är från min morfar.Och  Erik från min farfar

2. Vad äter du helst till lunch?
Lunch? Äter? Ngt i skolmatsalen när jag äter. Annars brukar jag hoppa över det där med lunch.

3. Har du barn?
Nope

4.Om du var någon annan, skulle du vara vän med den du är i dag?
NJA funderar .......... SKULLE INTE TRO DET eftersom jag skulle vatt Bill Gates

5. Är du väldigt sarkastisk?
Va???

6. Har du kvar dina tonsiller?
Va????

7. Skulle du hoppa bungee jump?
Jao.Fast det jävla gummibandet skulle garanterat gå av.

8. Vilka är dina favoritflingor?
Typ kellogs kornflakes för barn eller något. Dom e sockrade o e asa goda

9. Knyter du upp dina skosnören när du ska ta av dig skorna?
Nej, jag knyter upp dom när jag tar på mig dom. Fast jag har sällan skor med snören.

10. Är du stark nog att stå ut med dig själv?
Ja. Om andra är det är en annan fråga.

11. Vilken är din favoritglass?
MAGNUM :D:D MUMS.

12. Vad är det första du lägger märke till hos andra?
Hemma hoss någon lukten typ.Och hoss andra människor vet ej typ kläderna

13. Rött eller rosa?
Svart? Nä, rött i så fall.

14. Vad är det sämsta hos dig?
Sämsta? Det var det värsta!! Jag har väl inga fel? (JOPP)

15. Vem strular du mest med?
Ingen.

16. Varför är du inte gift?
HALLÅ . Vad tänker du på jag e 11 år

17. Vad drömde du i natt?
Kommer ej i håg nån cp dröm väll.

18. Har du någon speciell talang?
Jag är duktig på datorer :D.

19. Vad tittade du på senast på tv?
Idag Stockholm-arlanda asakul:DD.

20. Vilket är ditt favoritljud?
Vet ej mina jäspningar väll hör det mäst

21. Rolling Stones eller The Beatles? Rolling
Om jag måste så e det Skalbaggarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0