M

Hej!

Får väll berätta det som hänt senast

1.Såhär skrev dom ut på swba pga flytten av EUGP:N Till alla medlemmar angående flytten av EUGP.
på grund av att den drivande kraften i Halmstadsgruppen har hoppat av SWBA och lagt ned allt arbete med swba och inte vill ha med föreningen att göra. Och har på eget bevåg plockat bort allt om tävlingen i Halmstad. och även sig själv från forumet. Då tydligen inte resten av gruppen anser att de inte kan genomföra tävlingen själva var vi tvungna att snabbt flytta denna. Och att det blev norrköping beror på att där finns bana under tak mm redan färdigt.
avhoppet beror på att personens ex har  Inlätt ett förhållande med någon annan inom föreningen,och personen tycker att det är förjävligt av medlemmar som vetat om detta inte sagt något om det.

Kan bara beklaga att det blivit så här och att det ställer till stora problem för vissa som har planerat och bokat hotell mm Till tävlingen i Halmstad.
Hoppas ni kan ha översende med detta och vi i styrelsen och tävlingsgruppen jobbar för att få till en kanon tävling i Norrköping och hoppas att ni kan komma till denna istället fast det ställer till problem för er. (synd dålig nyhet)

2. Jag ska till min farfar som fyller 60 och mina kusiner kommer dit(inte my o mattis) som e helt cp tycker jag (både bra o såliga nyheter denbra e att jag slipper skolan den dåliga är att mina kusiner kommer dit

3. alles cross e hittad (GOD NYHET)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0