SHOO:D:D

Hej alla glada (och alla andra)


HeJ får väll berätta lite om hur veckan har varit Perfekt (NOT).

MÅNDAG

Ja det började måndag cykla till skolan (Trött) sedan prata med tipspromenadsgänget sen så var det då sista dagen innan tipspromenaden så det blev ju stressigt cykla hem när jag kommer hem ser jag att VÄRLDENS FULASTE BIL står på våran parkering en renult megan (stavning?).Har nog alldrig sett något liknande kan inte fatta hur folk köper sådanna bilar.Ja då kommer jag in och undrae vems bilen e jo då e det våran lånebil eftersom mamma körde sönder v70:n så får vil låna denna fula bil ja sedan denna dag gör jag väll inte mer änn att sitta vid open hotel.

TISDAG

Cykla till skolan igen (trött i dag igen) prata med Linus och John göra skylt. Sedan så bär det av och sätta upp frågor
Med fanny sedan blev det den chrachade tipspromenaden och sedan cykla hem trött som jag e vid nio lägger mig ner sover som en stock

ONSDAG

Jaha åker buss(WOW första gången denna vecka) ja sedan gå i en tråkig skola sticker tidigare för ska till tandläkaren


JA nu börjar jag bli trött goss narr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0