ÅÅÅÅÅÅÅ

Hej

Var på kappAhl i dag då vet ej riktigt om dom var så snygga...

Men nu hittade jag svart metallic på hm får väll åka dit nån dag dom på KappAhl var i plast NICE 321 nu e dom dönder om jag skulle köpt ja plast = dåligt.



Jaha har man gjort i dag

Handat letade efter mina glasögon i en halvtimme sedan in på willis handla/panta.

Sedan komma hem ringa o fråga om nån vill till veingebadet nepp inte då. så kom pappa hem åt fika sedan cykla då ville rasmus med till veingebadet åkte dit avr där till 4 sedan hem o ha tråkigt...


ÅÅÅ jag lääängtar till nästa tisdag jag vill ha reda på vem som vann HELLS KITCHEN eller hur det stavas.

Sedan så längtar jag tills jag får sladden till min telefon så blir det llite bilder på bdb o här kanske.

Jaha vad ska man göra nu da ska väll surfa lite ....


MVH KEW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0