tjabba mer i dag

hey i dag så var jag i skolan´... jo just det skulle berätta om inbrottet det stog i dag i hallandsposten dom kastade en sten in sen gick dom in tömde min lärares kateder på allt SKIIIT sen tog dom bordet och drog ner vår projektor bur (tror det stavas så) och gick in till 5 c som vi kallar rummet och tog 2 tändsticks paket tappade ena i rummet andra gick dom ut med och försökte tända fyr på våran gunga men detta mislyckades sen fastnade dom i våran fotbolls plan och allt detta gick på 4 min tror orningen gick till så här larmet kom in till sekuritas 07,17 sekuritas/polisen var där 07,21 och detta var gjort nu

just nu så sitter jag hoss min kusin och sjunger ''tänd ett ljus'' och bjäller klang

ska va med maliiin i morn KUl :P nu måste jag sjunga vidare ses läs min bdb kevvan1 heter jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0