ThE DaY IgEn AnNa SjUk

ja jag har variy med maliin o zandra vi släppte ut annas hundar för att anna är sjuk sen så åt vi hemma hoss zandra sen körde maliin o zandra o släppte ut birgit o lennart (annas hundar) sen skulle dom till wallentine (tror det stavas så) i halmstad så skulle zandra bränna upp sina pengar på spel HE HE HE HE sen när dom va där så tittade jag på pimp my ride o lite såmt på tvn ja så nu sitter jag o chattar med maliin hon e med jakob kenny lukas o per ja o jag har så klart TRÅKIGT så jag får väl skriva på min blogg så Hmmm... undrar vad sandra gör jha då e det väl bara att sluta eftersom att jag inte har något mer att skriva

FUCK YOU

/// MISTER.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0