HÄMSKT

Hej

I dag har det hänt hämska grejer som ajg inte riktigt kunnat förså än

för det första läs denna artiklen http://hallandsposten.se/nyheter/laholm/1.202723 

sen så var det mina föräldrar som hittade han (med nåra andra) och det var hans egena bror som körde över han sen så om jag hade ätit frukost kunde det vatt jag som hade dött för då hade jag kommit när det hände eller så skulle jag va huvudvittne

så pappa gjorde hjärt o lungräddning men han var död :/  o han var snäll mot oss han köpte alltid dom grejerna jag sålde sa alltid hej o sånt

medans han som körde över han körde som en vättvilling o en gång så jagade han en tvååring så hoppade mamma ut framför han då sa han att om hon gör det igen så kör han över hon

hoppas nu han sitter inne ett tag o blir av med körkortet och alldrig får ta det igen bara hoppas

likadant att det kommer gupp o sånt så man kör saktare så det blir lungt i gamla genevad

mammas kusin e polis så när hon hörde att det var i gamla genevad så trodde hon det var in morfar så hon var typ i flygstaden så hon körde fort hit men som tur var det ju ej min morfar :/ men det e ju tur i onödan så nu kanske pappa o mamma kommer få gå på rättegångdom e ju vittnen fast det e ju ej säkert att det e han men det e typ 95 % att det e han

måste sluta nu men som jag skrev där uppe så e jag chookad så jag tror inte att det har hänt min hjärna e slö så det tar ett tag


bye bye

DÖDSSTRAFF BORDE INFÖRAS I SVERIGE

OBS
har inget o göra med detta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0