ASG

HEJ
Gå in på bilddagboken för att kunna titta o du måste nog ha bilddagboken 

 Innan i dag så skrev en kille (som heter abbewestesson )på bdb att lillian var ful och äklig (lillian kan du se på min bdbsom heter kevvan1 den sjuttonde feb bild 4 och på malins (malinbjorkman) 5 jan bild 2 ) och han trodde lillan var min hund men det e ju Zandras hund så Zandra  skrev kommenterade(på hans bdb som jag skrev innan den 8 feb bild 3 så den första kommentaren) och när han hade kommenterat på min bdb så skrev jag "Tycker du hon e ful titta dig själv i speglen" och malin skrev "håll käften din lille skit" sen när Zandra hade skrivit det till han så loggade han ut



Jaha i dag så har jag varit med Malin sen åkte jag o Zandra till träningen KUL :P
nja sen har jag väll bara suttit här nej men har knappt varit hemma så nu lyssnar jag på MUSIC

Imorgon e det fredag o jobb nja sen så ska alle med dit

JAAAAAAAA DET SNÖÖÖÖAR JIIIIIHOOOOO
det snöar fan asa mkt

men som ni förstår så asgarvade jag om det med den så kallade abbe vill bara se vad han kommenterar


BYEBYEBYEBYEBYE

/////////////K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0